تکذیب خبر فراخوان اعتراضی انجمن رانندگان کامیون اصفهان

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان اصفهان اعلام کرد: طی روزهای گذشته فراخوانی با عنوان تحت عنوان فراخوان انجمن رانندگان امیرکبیر اصفهان جهت اعتراضات بارهای غیر قانونی در برخی گروه ها منتشر شده است.

این انجمن با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی تاکید کرد: در ابتدا اعلام می کنیم که این انجمن کانال رسمی در پیام رسان ایتا دارد و هرگونه پیام جهت اطلاع رسانی و یا درخواست خود از اعضای عضو و غیر عضو را صرفا از طریق این کانال به اطلاع همکاران می رساند‌.

همچنین این انجمن از ابتدا، رسالت استیفای حقوق صنف را در چارچوب قانون بنا نهاده و تاکنون نیز بدون هرگونه مصلحت بافی و بدون واهمه در این مسیر قدم گذاشته است.

حمل بار بدون مجوز و تضییع حقوق رانندگان استان از دغدغه های اصلی و اولویت اول این انجمن است و در تمامی جلسات درخواست و هشدارهای لازم به مسئولان سازمان در این خصوص داده شده است؛ مجموعه مسئولان سازمان هم طبق وعده های داده شده، در حال آماده سازی بسترهای لازم جهت تجمیع کلیه بارهای شهر اصفهان در سامانه آتیس هستند.

از طرفی مکاتبات لازم در این خصوص با سایر مراجع ذیصلاح از جمله استانداری و دادستانی شده است و مکاتبات دیگری نیز در دست اقدام است.

اینکه سازنده این کلیپ با حسن نیت و در اثر ظلمی که در حق رانندگان استان اصفهان به دلیل حمل بار خارج از سیستم توزیع عادلانه می شود و یا با سوء نیت و در راستای به حاشیه کشاندن انجمن رانندگان در اذهان مسئولان سازمان یا مراجع نظارتی و امنیتی اقدام به فراخوان به اسم انجمن نموده است؛ مشخص نیست؛ لیکن این کار در صورت وقوع هیچ کمکی برای حل معضل مذکور نخواهد کرد.

ما آمده ایم که به بی عدالتی و عدم حاکمیت قانون در بخش حمل و نقل استان که بخشی از آن ناشی از ناکارآمدی برخی نمایندگان صنفی خودمان بوده است، پایان ببخشیم !!

امروز تسریع در رسیدن این انجمن به اهداف خود، نه در فراخوان اعتراض و تجمع در پایانه، بلکه اعتماد به نمایندگان خودتان و یاری و حمایت با عضویت در انجمن است.

اگر روزی به این نتیجه برسیم که مسیر قانونی به نتیجه نخواهد رسید، قطعا بدون پنهان کاری و سازشکاری موضوع را به اطلاع شما رانندگان گرامی خواهیم رساند.

از همین فرصت استفاده کرده و این پیغام را نیز به برخی مسئولان که همچنان در تصمیم گیری های کلیدی انجمن کارگری رانندگان را محرم خود نمی‌دانند می رسانیم که هرگونه اعتراض احتمالی رانندگان ناشی از توافقاتی است که تاکنون، شما، انجمن ها و کانون کارفرمایی کامیونداران انجام داده اید !

از آنجایی که نمایندگان انجمن کارگری تا کنون در هیچ تصمیمی ذی مدخل نبوده اند، توانایی بیشتر نسبت به اقناع منتقدان از شرایط فعلی را ندارند، فلذا مقتضی است همکاری های لازم و بیشتر در این خصوص صورت پذیرد.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.