افزایش عمر محورهای مواصلاتی با بازرسی پل ها و ابنیه فنی راه های کشور

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز: دقیق تر شدن بازرسی پل ها و ابنیه فنی راه های کشور موجب افزایش عمر و ماندگاری این ابنیه در سطح محورهای مواصلاتی می شود.

علیرضا سیاهپور مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه های سازمان در دوره آموزشی ارزیابی و مستندسازی پل ها و ابنیه فنی سامانه مدیریت پل ها گفت: مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری با رویکردی نوآورانه، پژوهشی، بر پایه دانش روز و در مسیر پیشرفت و روزآمدسازی، کانونی پیشرو و پیشران برای فعالیت های علمی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

وی تخصص محوری، مهارت آموزی و نوآوری را از ویژگی های مهم نیروهای متخصص راهداری بیان کرد و برنامه ریزی و سیاست گذاری علمی مبتنی بر اصل نوآوری را از راهبردهای اصلی سازمان راهداری برشمرد.

مدیر دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پل ها را یکی از مهمترین نمادهای اصلی جاده ها برشمرد و با اشاره به وجود ۳۵۵ هزار دستگاه پل در کشور، بیان کرد: امروز به واسطه توسعه سامانه مدیریت پل و ابنیه فنی امکان تصمیم گیری برای مدیران از طریق سامانه BMS فراهم شده است.

سیاهپور گردآوردی اطلاعات از طریق داده های سامانه ای و طراحی و اجرای دستورالعمل ها بر اساس آن ها را عاملی مهم در اجرای پروژه ها و اقداماتی با کارایی و ماندگاری بالاتر دانست.

وی با اشاره به تدوین دستورالعمل واحد بازرسی ویژه، نگهداری و تعمیر پل ها تأکید کرد: اجرای این دستورالعمل نیازمند بکارگیری تیم های ماهر و مجهز به تجهیزات حرفه ای در سطح پروژه است/

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.