مشخصات فنی
ساختار شاسی :
شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (S500MC) همراه با جوش Co2 اتومات در فیکسچر مخصوص
ساختار اتاق :
پوشش کف از تخته چند لایه مقاوم ضد سایش به ضخامت ۳۰ میلی متر
سقف دارای تیرکهای مخصوص فلزی و قابل بازشدن
دربهای عقب و بغل از پروفیلهای آلومینیومی مخصوص
پایه های وسط بازشو با قابلیت جابجایی بصورت ریلی تاج جلو، ستونها درگوشه ها و پایه های وسط ساخته شده از فولاد (ST52-3,Qste 380Tm)
نوع محور :
۳ عدد محور ۹ تنی دیسکی یا کاسه ای اروپایی با محور جلو مجهز به سیستم بالارونده
سیستم ترمز :
Knorr یا Wabco ساخت آلمان با شیر سبک وسنگین اتوماتیک به همراه بوسترجفت و سیستم EBS و RSP (سیستم الکترونیکی ضد بلوکه ترمز و ضد واژگون شدن)
پایه توقف :
مارک SAF ساخت آلمان با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن
رنگ شاسی :
ابتدا شات بلاست شده مطابق استاندارد SA2.5 سپس با مواد مخصوص شستشو و بعد یک لایه آستر آپوکسی و رنگ نهایی از جنس پلی اورتان
سیستم برق :
دارای کلید۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل مارک Aspock ساخت اتریش و لامپهای LED و سیستم هشداردنده عقب مطابق استاندارد جهانی
رینگ : ۶ عدد رینگ یک تکه ۲۲.۵×۱۱.۷۵
لاستیک : ۶ حلقه لاستیک ۳۸۵.۶۵R22.5 دارای گارانتی شرکت سازنده
میل ریش : یک عدد ۲ اینچ SAF ساخت آلمان به همراه فلنج
نوع زیربندی :
بالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک های مخصوص با قابلیّت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر
چادر :
تولید اروپا
سه تکه کشوئی از نوع پلیمر مخصوص با مقاومت در دمای (۳۰-) الی (۷۰+) درجه
مقاوم در برابر پارگی و بریدگی دارای برجستگی مخصوص و ماندگاری رنگ
باقابلیت کشوی سقف و بغل بطور جداگانه
دیدگاهی ثبت نشده است