مشخصات فنی
طول (میلیمتر) : |
11950 |
عرض (میلیمتر) : |
2490 |
ارتفاع (میلیمتر) : |
3190 |
فاصله محوری (میلیمتر) : |
6100 |
ارتفاع داخلی اتاق (میلیمتر): |
2100 |
حداکثر سرعت (Km / h): |
85 |
حداقل شعاع گردش (متر) : |
12 |
وزن خالص (بدون سرنشین) (کیلوگرم) |
11500 |
جرم حداکثر بار مجاز فنی GVW (کیلوگرم) |
17450 |
جرم قابلیت شیب پیمایی(%) |
30 |
موتور
آرایش موتور : |
6 سیلندر خطی، خنک شونده توسط آب، توربوشارژ- اینترکولر |
مدل موتور : |
Cummins ISLe310 |
محل قرارگیری موتور : |
انتهای شاسی |
حچم موتور : |
8.9 lit |
حداکثر قدرت موتور : |
310/2100 (hp/rpm) |
حداکثر گشتاور : |
1200/1000-1700 (N.m/rpm) |
نوع سوخت: |
گازوئیل |
استاندارد آلایندگی موتور : |
Euro lll |
سیستم سوخت رسانی : |
High Pressure-Common Rail |
گیربکس
گیربکس: |
گیربکس اتوماتیک VOITH/ ZF |
ریتاردر : |
اینتاردر VOITH/ZF |
سیستم تعلیق و فرمان
محور جلو : |
اکسل Low Floor D.F Dana |
محور عقب : |
اکسل D.F Dana |
مکانیزم فرمان: |
فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه فرمان |
مدل جعبه فرمان : |
ZF 8098 |
سیستم تعلیق : |
سیستم تعلیق بادی مجهز به سیستم ECAS-WABCO به همراه قابلیت Kneeling |
دیگر مشخصات
جنس رادیاتور : |
مسی |
نوع سیستم ترمز: |
پنوماتیک مجهز به سیستم ABS/ASR |
ترمز محور جلو: |
دیسک |
ترمز محور عقب: |
کاسه ای |
حجم مخزن سوخت : |
250 لیتر |
جنس مخزن سوخت: |
گالوانیزه دارای موجگیر |
ظرفیت سرمایش: |
32000 kcal/h |
کمپرسور کولر: |
Bock آلمان |
ظرفیت حرارتی بخاری |
28 kW و سیستم ضد بخار |
تعداد رادیاتور بخاری: |
6 عدد |
باتری : |
باتری خشک، 2x12 V(200Ah) |
دینام |
2x 28V 120 A |
ساختار درخت سیم |
بر اساس استانداردهای IP54 و IP 65 مقاوم در برابر عوامل بیرونی نظیر گرما، فرسایش، زنگ زدگی، رطوبت.ساختار درخت سیمنصب شده داخل اتاق و مقام دربرابر نفوذ رطوبت، دارای قابلیت نصب سیستمهای جدید الکتریکی |
صندلی راننده: |
پنوماتیک با کنترل سه جهته، مجهز به کمربند سه نقطه ای |
صندلی مسافر: |
37 / 35 نفر |
جنس صندلی مسافر: |
پلی آمید/ABS ضدخش مقاوم دربرابر اشعه UV |
ساختار کلی اتوبوس
طراحی اتاق: |
طراحی جدید و آئرودینامیک |
شیشه های جانی |
دودی – چسبی – بازشو |
خروجی اضطراری سقفی |
دوعدد مجهز به فن دوطرفه تهویه هوا |
کابین راننده |
کابین مستقل راننده |
جنس کف اتاق |
ساخته شده با تخته هفت لایی پوشیده با عایقهای حرارتی و رطوبتی و روکش سیلیس دار، مقاوم دربرابر حریق |
سقف اتوبوس |
سقف فلزی یکپارچه |
ورودی هواکش موتور |
از سقف |
خروجی اگزوز |
از پشت اتوبوس سمت راننده |
سیستم عایق بدنه |
از نوع فوم تزریقی |
درب خروج |
دو عدد، تاشو بادی WABCO و کنترل الکتریکی |
جنس فریم دربها |
آلومینیوم |
دیوارهای جانبی |
ورق یکپارچه فولادی |
پروفیل اتاق و شاسی |
فولادی با سیستم جوشکاری CO2 |
پ تابلوهای نمایشگر LED |
سه تابلوی LED خارجی جهت نمایش مسیر خط |
رینگ و تایر |
تایر تیوپلس سایز 275/70R22.5 و رینگ فولادی |
سیستم صوتی |
Radio/MP3 Player به همراه بلندگو های سرتاسری |
سیستم GPS و اعلام مسیر |
بصورت انتخابی |
درب موتور |
آلومینیومی مجهز به جک گازی |
روشنایی داخل اتاق |
سرتاسری |
سیستم اطفای حریق محفظه موتور |
سه عدد بصورت اتوماتیک |
کپسول آتش نشانی |
دوعدد |
چکش مخصوص خروجی اضطراری |
چهار عدد |
سایر تجهیزات استاندارد |
جعبه ابزار و جک، آئینه برقی، ساعت دیجیتال، پرده و آفتابگیر راننده، لاستیک زاپاس، |
تجهیزات انتخابی(Option) |
دوربین دید دربها و دید عقب، تابلوی نمایشگر داخلی، صفحه نمایش دوربینها، |