طول | ۶۰۰۰ میلیمتر |
عرض | ۲۵۰۰ میلیمتر |
وزن | ۳۴۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت | ۳۲۰۰۰ کیلوگرم |
ساختار شاسی | شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (St52-3/Qst 380Tm) تیرهای اصلی از تیر فولادی جوشی مخصوص با تسمه استاندارد با لبه های گرد و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری اتوماتیک و پیشرفته با آرگون و دستگاههای مدرن مرکله آلمان. |
نوع محور | سه عدد محور ۹ تن SAF/BPW آلمانی |
نوع زیربندی(آلمانی) | بالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک های مخصوص با قابلیّت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر |
رینگ | شش عدد رینگ یک تکه خارجی ۱۱.۷۵-R22.5. |
لاستیک | شش حلقه لاستیک تیوبلس ۳۸۵/۶۵ R22.5 |
پایه توقف(جک) | دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن JOST JOST . |
میل ریش | یک عدد ۲ اینج +GF + JOST آلمانی با قدرت ۱۵۲KN به همراه فلنچ مربوطه مطابق استاندارد SAF به ضخامت صفحه ریش مخصوص . |
سیستم ترمز | دیسکی یا کاسه ای Knorr یا Wabco آلمانی با شیر سبک و سنگین اتوماتیک همراه بوستر جفت با دو مسیر باد اصلی و ترمز و مخزن باد سیستم EBS (سیستم الکترونیکی ضد قفل ترمز و ضد واژگون شدن تریلر RSP)RSP) |
سیستم برق | دارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی مطابق استاندارد جهانی. |
رنگ شاسی | شات شده مطابق استاندارد SA2.5 و اسیدشوئی دارای ضد زنگ اپوکسی و رنگ نهائی از نوع پلی اورتان و رال رنگ طبق نظر مشتری. |
متعلقات | بالابر محور جلو بصورت دستی و اتومات، دارای سیستم قفل پارک تریلر برای پارک کردن و حرکت دادن ضروری تریلر، شش عدد گلگیر نیم دایره و گل پخش کن عقب، دو عدد دنده پنج، سپر عقب بصورت ثابت و سپر محافظ، چهار عدد قفل کانتینرلاک جهت حمل یک کانتینر ۲۰ فوت – دوعدد قلاب حمل- دوعدد قلاب کشتی- دیاق تانک آب- دارای ضرب گیر رولینگی ۲ عدد |
دیدگاهی ثبت نشده است