تجهیز ده محور جدید استان فارس به سامانه تردد شمار

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل ازتین نیوز: مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: در راستای مدیریت و کنترل ترافیک و همچنین برنامه ریزی لازم جهت ارتقای جاده های استان ده محور جدید به سامانه های تردد شمار تجهیز شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) ، علیرضا راستیار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: محورهای سورمق – ابرقو، داراب – زرین دشت، سه راهی سیاخ دارنگون – کوار ، چاه کبکان – بندر شیرنو، محور فاریاب به عسلویه و بالعکس به سامانه تردد شما استان اضافه شدند.

دکتر راستیار یادآور شد: تا کنون ۱۲۹ محور پر تردد استان به سامانه تردد شمار تجهیز شدند و با اضافه شدن ده سامانه در مجموع ۱۳۹ محور دارای سامانه تردد شمار هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خاطرنشان ساخت: سامانه های تردد شمار قابلیت تشخیص پنج کلاس خودرویی شامل سواری و وانت، کامیونت و مینی بوس، کامیون دو محور، اتوبوس و تریلر هستند و با شمارش لحظه ای امکان مدیریت و ترافیک جاده را فراهم می نمایند.

وی هم چنین گفت: هموطنان عزیز برای استفاده از داده های تردد شماری می توانند به سایت ۱۴۱ مراجعه نمایند و از وضعیت تردد محور مورد نظر خود مطلع شوند.

راستیار ادامه داد: لازم به ذکر است سامانه ۱۴۱ دارای قابلیت های فراوان دیگری است که جهت مدیریت سفر می توان از آن استفاده نمود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.