آزاد شدن واردات تریلی اسکانیا کارکرده و ۷ برند دیگر

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز: رانندگان کامیون که طرفدار تریلی های اسکانیا هستند یک گام به تحقق رویای مالکیت یکی از این خودروهای سنگین پرقدرت و پرطرفدار نزدیک شدند چرا که واردات تریلی اسکانیا کارکرده و ۷ مدل دیگر تریلی دیگر آزاد شده است.

رانندگان کامیون که طرفدار تریلی های اسکانیا هستند یک گام به تحقق رویای مالکیت یکی از این خودروهای سنگین پرقدرت و پرطرفدار نزدیک شدند چرا که واردات تریلی اسکانیا کارکرده و ۷ مدل دیگر تریلی دیگر آزاد شده است.

بر اساس این گزارش، بسیاری از رانندگان کامیون پول لازم برای خرید تریلی اسکانیا و یا سایر برندهایی مثل ولوو و داف و بنز … را به صورت نو و صفر کیلومتر ندارند. این افراد می توانند با مصوبه جدیدی که درباره واردات کامیون دست دوم به تصویب رسیده به تحقق رویای خود امیدوارتر باشند.

طبق این مصوبه واردات تریلی اسکانیا کارکرده و ۷ مدل تریلی دست دوم زیر ۵ سال ساخت شامل؛ بنز، مان، ولوو، داف، رنو، میتسوبیشی و هیوندای آزاد شده است.

رانندگان کامیون بر اساس این مصوبه از تخفیف قابل توجه عوارض واردات کشنده به کشور برخوردار خواهند شد. برخی رانندگان کامیون شرکت‌ های حمل ‌و نقل به ثبت رسانده اند و شرکت آنها دارای مجوز فعالیت از سازمان راهداری است. چنین شرکت هایی طبق مصوبه مذکور مجاز به واردات ۲۵ دستگاه تریلی در هر مرحله از ثبت سفارش خواهند بود.

شایان ذکر است؛ واردکنندگان برای بهره‌ مندی از معافیت ۵۰ درصدی سود بازرگانی باید تعهدنامه محضری به سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده ‌ای ارائه دهند.

ضمنا رانندگان تریلی خودمالک یعنی آن دسته از رانندگانی که مالکیت تریلی خود را شخصا به عهده دارند و به صورت آزاد کار می کنند نیز به شراط داشتن کارت هوشمند می ‌توانند نسبت به واردات انواع کامیون و تریلی اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.