مرمت و آسفالت ۷ کیلومتر از آزادراه تبریز زنجان به اتمام رسید

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:  طبق قرارداد منعقد شده از اول آزادراه به طرف خاوران در حال مرمت و آسفالت ریزی است که ۸ کیلومتر باقیمانده به شرط مساعد بودن وضع هوا، تا ۱۰ روز دیگر به اتمام می رسد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: مقرر شده بود خرابی های ۱۵ کیلومتر از آزادراه تبریز زنجان مرمت و آسفالت شود که هفت کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

غلامرضا رسول زاده افزود: طبق قرارداد منعقد شده از اول آزادراه به طرف خاوران در حال مرمت و آسفالت ریزی است که ۸ کیلومتر باقیمانده به شرط مساعد بودن وضع هوا، تا ۱۰ روز دیگر به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه آزادراه تبریز زنجان با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و سرمایه گذاری بانک ملی احداث شده است افزود: در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی مقرر شد ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرف بانک ملی برای مرمت این آزادراه تخصیص یابد که اخیرا ۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و مرمت و آسفالت ریزی ۱۵ کیلومتر در حال انجام است.

رسول زاده ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۳ این آزادراه به طور کامل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی واگذار شود تا مرمت و آسفالت ریزی باقیمانده آزادراه انجام شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: آزادراه تبریز زنجان ۲۸۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان زنجان و ۲۰۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی قرار دارد.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.