افتتاح نمایندگی استاندارد فروش لاماری در قزوین

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از خبرخودرو، نمایندگی استاندارد فروش لاماری در شهر قزوین به طور رسمی آغاز به کار کرد، و با این افتتاح، تعداد نمایندگی‌های استاندارد لاماری در سراسر کشور به ۱۷ نمایندگی افزایش یافت.

 وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، در حاشیه این مراسم، بر اهمیت ارائه خدمات پس از فروش گسترده و استاندارد در کنار خدمات فروش به منظور جلب رضایت مشتریان خودروهای مونتاژی تأکید کرد و اعلام کرد که نمایندگی کد ۲۸۰۱ در قزوین به زودی افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است که نمایندگی لاماری در قزوین با مدیریت سجاد همتی و با مساحت ۴۰۰ متر مربع افتتاح و محصولات لاماری ایما به نمایش گذاشته شد. بر اساس این گزارش،  این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد و توان تولید قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر دارد که این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

همچنین، محصول لاماری ایما هیبرید نیز به زودی در این نمایندگی به نمایش گذاشته خواهد شد.  گفتنی است نمایندگی لاماری کد ۲۸۰۱ در منطقه بلوار حکیم شهر قزوین به مشتریان برند لاماری در استان قزوین و همینطور استان‌های اطراف، از جمله استان زنجان خدمات ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.