طول | 12000 ميليمتر |
عرض | 2600 ميليمتر |
طول عرشه بارگیری | 7500 ميليمتر |
وزن | 15500 كيلوگرم |
ظرفیت بار | 25000 كيلوگرم |
ساختار شاسي | شاسي و قطعات فلزي ساخته شده از فولاد با استحكام بالا QST 380/ST 52.3 تيرهاي اصلي از تير فولادي مخصوص و تمام قطعات از مقاطع پرسي فولادي. |
کف تریلر | كف از ورق آجدار 6 ميليمتر جوش شده روي رام ها و شاسي اصلي . |
نوع محور | سه عدد محور 16 تن پره ای آلماني BPWيا SAF . |
نوع زيربندي(آلماني) | شش دست فنری مخصوص VBT . |
رينگ | 12عدد رينگ سه تكه خارجي8.5 * 20″ . |
رينگ | شش عدد رينگ يك تكه خارجي 11.75-R22.5. |
لاستيك | دوازده عدد لاستیک 12.00 * 20″ خارجی |
پايه توقف(جك) | دو سرعته آلماني با ظرفيت ديناميكي 24 تن و استاتيكي 50 تن JOST . |
ميل ريش | يك عدد 5/3 اينج +GF + يا JOST آلماني با قدرت 280 KN به همراه یک عدد فلنچ مخصوص مربوطه مطابق استاندارد SAE به ضخامت صفحه ريش مخصوص. |
سيستم ترمز | كاسه اي Knorr يا Wabco آلماني با شير سبك و سنگين اتومات همراه دو عدد بوستر جفت روی هر محور. |
سيستم برق | داراي كليد 7 پل و 15 پل با خط برق 24 ولت چراغهاي عقب و بغل و سيستم هشدار آلماني مطابق استاندارد جهاني . |
رنگ شاسي | شات شده مطابق استاندارد SA2.5 و اسيدشوئي داراي ضد زنگ اپوكسي و رنگ نهائي از نوع پلي اورتان و رال رنگ طبق نظر مشتري . |
متعلقات | زاپاس بند دو عدد در گلويي به همراه يك عدد جرثقيل مر بوطه- دو عدد رمپ فنري عقب- جاي كپسول آتش- زاپاسبند به همراه دو عدد دياق، دياق تانك آب- قلاب مهار بار در طرفین- دو عدد جک مخصوص در عقب- یک عدد جعبه ابزار در گلویی – دو عدد دنده پنج فلزي- يك عدد تانك باد 80 ليتري . |