طول | ۱۲۰۰۰ میلیمتر |
عرض | ۲۶۰۰ میلیمتر |
طول عرشه بارگیری | ۷۵۰۰ میلیمتر |
وزن | ۱۵۵۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت بار | ۲۵۰۰۰ کیلوگرم |
ساختار شاسی | شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا QST 380/ST 52.3 تیرهای اصلی از تیر فولادی مخصوص و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی. |
کف تریلر | کف از ورق آجدار ۶ میلیمتر جوش شده روی رام ها و شاسی اصلی . |
نوع محور | سه عدد محور ۱۶ تن پره ای آلمانی BPWیا SAF . |
نوع زیربندی(آلمانی) | شش دست فنری مخصوص VBT . |
رینگ | ۱۲عدد رینگ سه تکه خارجی۸.۵ * ۲۰″ . |
رینگ | شش عدد رینگ یک تکه خارجی ۱۱.۷۵-R22.5. |
لاستیک | دوازده عدد لاستیک ۱۲.۰۰ * ۲۰″ خارجی |
پایه توقف(جک) | دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن JOST . |
میل ریش | یک عدد ۵/۳ اینج +GF + یا JOST آلمانی با قدرت ۲۸۰ KN به همراه یک عدد فلنچ مخصوص مربوطه مطابق استاندارد SAE به ضخامت صفحه ریش مخصوص. |
سیستم ترمز | کاسه ای Knorr یا Wabco آلمانی با شیر سبک و سنگین اتومات همراه دو عدد بوستر جفت روی هر محور. |
سیستم برق | دارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی مطابق استاندارد جهانی . |
رنگ شاسی | شات شده مطابق استاندارد SA2.5 و اسیدشوئی دارای ضد زنگ اپوکسی و رنگ نهائی از نوع پلی اورتان و رال رنگ طبق نظر مشتری . |
متعلقات | زاپاس بند دو عدد در گلویی به همراه یک عدد جرثقیل مر بوطه- دو عدد رمپ فنری عقب- جای کپسول آتش- زاپاسبند به همراه دو عدد دیاق، دیاق تانک آب- قلاب مهار بار در طرفین- دو عدد جک مخصوص در عقب- یک عدد جعبه ابزار در گلویی – دو عدد دنده پنج فلزی- یک عدد تانک باد ۸۰ لیتری . |
دیدگاهی ثبت نشده است