طول | ۹۱۲۰ میلیمتر |
عرض | ۲۵۵۰ میلیمتر |
وزن | ۷۴۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت بار | ۲۴۰۰۰ کیلوگرم |
حجم | ۳۰ مترمکعب |
ساختار شاسی | شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (St52-3/Qst 380Tm) تیرهای اصلی از تیر فولادی جوشی مخصوص با تسمه استاندارد با لبه های گرد و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری اتوماتیک و پیشرفته با آرگون و دستگاههای مدرن مرکله آلمان. |
ساختار اتاق | کف از ورق ۵ میلیمتر فولادی با استحکام بالا (ST 52-3)و تقویت شده با رامهای عرضی مخصوص دیواره از ورق ۳ میلیمتر فولادی با استحکام بالا (ST 52-3)و تقویت شده با تیرکهای مورّب مخصوص- تاج جلو از ورق ۴ میلیمتر فولادی با استحکام بالا و تقویت شده با تیرکهای طولی- درب عقب از ورق ۳ میلیمتر فولادی بصورت دو منظوره و بازشدن بطرف بالا و لولای به طرفین . |
جک بالابر(جک کمپرسی) | تلسکوپی پنج مرحله ای (۱۹۰ الی ۱۷۰ بار) خارجی .به همراه لوازم جک(پمپ روغن،مخزن روغن واتصالات مربوطه) |
نوع محور | دو عدد محور ۱۲ تن SAF/BPW آلمانی. |
نوع زیربندی(آلمانی) | بالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک های مخصوص با قابلیّت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر. |
رینگ | هشت عدد رینگ سه تکه خارجی ۸.۵*۲۴ یا یک تکه خارجی ۸.۵*۲۰ |
لاستیک | هشت حلقه ۱۲۰۰*۲۰و ۱۲۰۰*۲۴ یا تیوبلس ۳۱۵/۸۰ R22.5 |
پایه توقف(جک) | دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن JOST . |
میل ریش | یک عدد ۲ اینج +GF + JOST آلمانی با قدرت ۱۵۲KN به همراه فلنچ مربوطه مطابق استاندارد SAE با ضخامت صفحه ریش مخصوص . |
سیستم ترمز | دیسکی یا کاسه ای Knorr یا Wabco آلمانی با شیر سبک و سنگین اتوماتیک همراه بوستر جفت با دو مسیر باد اصلی و ترمز و مخزن باد سیستم EBS (سیستم الکترونیکی ضد قفل ترمز و ضد واژگون شدن تریلر RSP) . |
سیستم برق | دارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی مطابق استاندارد جهانی . |
رنگ شاسی | شات شده مطابق استاندارد SA2.5 و اسیدشوئی دارای ضد زنگ اپوکسی و رنگ نهائی از نوع پلی اورتان و رال رنگ طبق نظر مشتری . |
دیدگاهی ثبت نشده است