کم مصرف ترین اتوبوس بین شهری دنیا

سید جواد قائم مقامی : مجله خودرویی BUS TO COACHS طی یک تست فنی از میان یازده اتوبوس دو محور از شش اتوبوس ساز دنیا اسکانیا تورینگ را به عنوان کم مصرف ترین اتوبوس بین شهری انتخاب کرد.
اسکانیا تورینگ با مصرف ۱۸.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کم مصرف ترین اتوبوس و با ۳۵ در صد عملکرد بهتر از دیگر اتوبوس ها به عنوان مدل برتر معرفی شد .
این مجله معتبر با همکاری کارشناسان خبره خودروئی سنگین میان اتوبوس های SETRA ، MERCESES ،IVECO
IRIZAR، TEMSA و SCANIA دوئلی بر سر مصرف سوخت درمسیری به طول ۳۴۷ کیلومتردر کوهستان های ایتالیا برگزار کردند . این مجله می نویسد:با توجه به قیمت این اسکانیای ۱۲.۱ متری و نتیجه ائی که از تست مصرف سوخت به دست آمد ما را بسیار شگفت زده کرد ؛ از خود پرسیدیم خب تا چه حد این نتیجه فوق العاده ممکن است ؟
بعد از تست با سرعت متوسط ۷۷ کیلو متر بر ساعت در حالی که نیمی از مسیر تهویه اتوبوس روشن بود با زهم نتیجه شگفت انگیز بود و واقعا مصرف سوخت قابل ملاحضه بود.
درپایان کارشناسان این تست معتقدند علاوه بر مصرف سوخت این اتوبوس برا ی سرنشینان و راننده بسیار آرام و راحت است و از گزینه های انتخاب برای سفرهای طولانی مدت است.

مطلب پیشنهادی

اعلام فرآیند جدید صدور بارنامه بارهای ذوب آهن و انباری

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:صدور بارنامه برای بارهای ذوب …

دیدگاهی ثبت نشده است

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.