سوپر اسپرت جدید استون مارتین

حمید محمدی:

 

کمپانی استون مارتین باتوجه به طراحی جدید محصولات رقبای خود و موفقیت آن‌ها درصدد طراحی جدید  یک سوپراسپرت برآمد و خودروی جدید که طراحی کرده بود استون مارتین ولکان بود که در سال۲۰۱۵معرفی شد و با قیمت نجومی خود در لیست برترین سوپر اسپرت‌ها قرار گرفت. اما چندی پیش این کمپانی از خودروی جدید خود رونمایی کرد این خودروی جدید که با نامAM-RB001 شناخته می‌شود، یک کانسپت جدید برگرفته از زبان طراحی جدید استون مارتین است. این سوپر اسپرت جدید که طراحی منحصربه فردی دارد می‌تواند موفق تر از رقبای خود در بازار ظاهر شود طبق گفته کمپانی استون مارتین طراحی این خودرو برگرفته شده از خودروهای فرمولا است که بتواند جذاب‌تر و البته خاص‌تر ظاهر شود. طراحی جدید دو محصول آخر این کمپانی نشان می‌دهد که استون مارتین از طراحی یکنواخت خارج شده و مانند رقیب سرسخت خود همچون مک‌لارن از طراحی‌های جدید و البته متفاوت‌تر در محصولات خود به کار گیرد.

 

سوپر اسپرت جدید استون مارتین طراحی به اصطلاح فضایی دارد که علاقمندان به این سبک و طراحی را می‌تواند به راحتی مجذوب خود کند. گفتنی است با توجه به طراحی خاصی که دارد دقیقا مشابه خودروهای فرمولا طراحی شده است، با این تفاوت که این خودروی سوپر اسپرت عضلانی‌تر طراحی شده است. این خودرو طراحی خاصی که دارد به گونه‌ا‌ی که خودرو از جلو همانند پورشه۹۱۸لمانز کشیده و در امتداد طراحی عقب به بالا کشیده شده است. این طراحی خاص تلفیقی از خودروهای فرمولا و لمانز است که پایداری بهتری را برای خودرو فراهم می‌کند. گفته‌ها حاکی است این خودرو تا اواسط سال روی خط تولید استون مارتین قرار می‌گیرد و بزودی شاهد یک سوپراسپرت جدید بریتانیایی خواهیم بود. روانه شدن این خودرو به بازار خط و نشان جدید استون مارتین برای رقیب هموطن خود یعنی مک لارن است. نکته جالب درطراحی این خودرو کانسپت قسمت بین دو تایر عقب است که به خوبی می‌توان با استفاده از نیروی آیرودینامیکی پرفورمنس بهتری در سرعت‌های بالا داشته باشد. پیشرانه درنظر گرفته شده برای این خودرو همانند دیگر محصولات این کمپانی یک موتور۱۲سیلندر خورجینی است که باتوجه به هیبرید بودن این خودرو و مجهزشدن به یک موتورالکتریکی جدید پیشرفته می‌تواند حداکثر ۱۱۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند.

have hybrid power the Aston Martin Hypercar Hybrid aston martin valkyrie gets more insane with every revelation final Aston Martin Hypercar Hybrid

مطلب پیشنهادی

آئودی A8 یا ب ام و سری

آئودی A8 یا ب ام و سری ۷؟

نیم کلاچ: آئودی وب‌سایت ثبت سفارش را برای سدان پرچم‌دار A8 باز کرده است. این …

دیدگاهی ثبت نشده است

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.