خودروی MG این بار در سمنان تولید می‌شود

نیم‌کلاچ: مدیر عامل شرکت خودرو سازی فردا با اعلام این خبر گفت : این شرکت چینی با برند MG بیش از ۳۰ سال سابقه در صنعت خودرو دارد و ششمین شرکت دنیا از نظر تیراژ با شش میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه در سال است.
به گزارش نیم‌کلاچ، عوض دیدار با بیان اینکه در یک قرارداد پنج ساله ، پنج مدل از خودروهای چینی در سمنان تولید می شود گفت : مونتاژ این خودروها از سه هزار دستگاه با یک مدل در سال اول قرارداد آغاز و در پایان پنج سال ۱۱۳ هزار دستگاه در پنج مدل خواهد رسید.
وی از راه اندازی سالن رنگ و بدنه این شرکت در قالب همین قرارداد با طرف چینی خبر داد و گفت : یک سال و نیم پس از آغاز تولید خودروی چینی و با بهره گیری از فناوری روز دنیا چرخه تولید خودرو در کنار سالن مونتاژ این کارخانه تکمیل خواهد شد.
به گفته دیدار، تأمین ۲۰ درصد از قطعات خودرو های تولیدی از داخل کشور جزء الزامات این قرارداد است و این شرکت قصد دارد از توان تولید ۱۱۷ شرکت قطعه ساز استان سمنان در این زمینه استفاده کند.
مدیر عامل این شرکت خودور سازی افزود : همچنین در قالب این قرارداد یک شرکت گسترده خدمات پس از فروش برند MG با ۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری طرف چینی با نام ” MG فردا ” در حال راه اندازی است که فرآیند بازاریابی، فروش و خدمات خودروهای چینی تولید سمنان را برعهده می گیرد.
عوض دیدار از کسب تجربه موفق مونتاژ خودرو داخلی با ۲۱۰ نفر اشتغالزایی از ۸ ماه گذشته در این کارخانه نوپا خبر داد و افزود : کار مونتاژ و تحویل شش هزار دستگاه سمند، سه ماه زودتر از موعد قرارداد به پایان رسیده و هم اکنون کار تولید ۴۰ هزار دستگاه خودرو پارس در این واحد مونتاژ برای یک سال آینده شروع شده است.
وی خرید ۷۵ هکتار زمین مورد نیاز احداث سالن رنگ و بدنه در این واحد را یاد آور شد و گفت : با تکمیل و راه اندازی این دو سالن ۵۰۰ نیروی جدید جذب کارخانه خواهندشد .
توان خط مونتاژ خودرو سازی فردا هم اکنون ۶۰ دستگاه در روز است که تا پایان سال به ۱۰۰ دستگاه خواهد رسید.
منبع: صدا و سیما

مطلب پیشنهادی

آئودی A8 یا ب ام و سری

آئودی A8 یا ب ام و سری ۷؟

نیم کلاچ: آئودی وب‌سایت ثبت سفارش را برای سدان پرچم‌دار A8 باز کرده است. این …

دیدگاهی ثبت نشده است

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.