نعویض پلاک به صورت برخط انجام بشود

خدمات تعویض پلاک به صورت برخط انجام بشود

کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ همچنبن مصوب کرد که تخلفات و جریمه های رانندگی بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی و فرماندهی انتظامی از طریق پیامک به مالکان خودرو اعلام شود.

نیم کلاچ:به نقل از صدا و سیما، مراجعه حضوری اشخاص به مراکز تعویض پلاک صرفا برای احراز هویت فرد و دریافت پلاک خواهد بود.

کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ همچنبن مصوب کرد که تخلفات و جریمه های رانندگی بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی و فرماندهی انتظامی از طریق پیامک به مالکان خودرو اعلام شود.
در ادامه؛ سازمان صدا و سیما مکلف شد، حداکثر ظرف یک ماه پس از تصویب قانون بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه تخلفات سکوهای(پلتفرم های) انتشار صوت و تصویر فراگیر را به مجلس ارایه کند.
همچنین سازمان صدا و سیما مکلف شد سه ماه پس از تصویب بودجه سال آینده لایحه تشکیل سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر را برای تصویب به مجلس ارایه کند.

در ادامه جلسه کمیسیون مقرر شد، در راستای اجرای تبصره یک ماده هفت قانون جوانی جمعیت؛ دولت مجاز است تا سقف چهار هزار میلیارد ریال اوراق مالی و اسلامی منتشر کند که منابع واریزی، صَرف احداث؛ تکمیل؛ تجهیز؛ خرید و تامین خوابگاه های دانشجوهایی متاهلین خواهد شد.

در دیگر مصوبه نشست کمیسیون تلفیق، شرکت های دولتی؛ بانک ها ‌موسسات انتفاعی مکلف شدند سال آینده یک درصد از بودجه هزینه ای خود را برای ارتقای تولیدات فرهنگی اختصاص دهند. این تولیدات فرهنگی شامل موضوعات قرآنی؛ نمایشی؛ مطبوعاتی و‌ توسعه سواد رسانه ای است.
همچنبن بنیاد شهید موظف شد، صد درصد هزینه شهریه یک مقطع تحصیلی کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزندان شهدا و آزادگان را پرداخت کند.

مطلب پیشنهادی

اعلام فرآیند جدید صدور بارنامه بارهای ذوب آهن و انباری

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:صدور بارنامه برای بارهای ذوب …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.