خانه ی لوکس و متحرک فیوریون

نیم کلاچ:این کامیون همه آن لوازمی که مورد نیاز شما باشد را در خود جای داده است. که در این میان می توان به آشپزخانه فوق مجهزی در سطح یک رستوران و یک سیستم سرگرمی اشاره کرد.

محصول جدید فیوریون الیزیوم ۲۰۱۷ (Elysium) که ترکیبی از یک کامیون پنج چرخ و کابین راننده دارای تخت خواب است.

در واقع این طرح از یک خانه متحرک به همراه پد هلیکوپتری و حمام داغ روی سقف تشکیل شده است.

این کامیون پنج چرخ۶قسمت کشویی دارد که فضای سالن نشیمن را به ۳۲.۵متر مربع گسترش می‌دهد. کامیون ۱۲.۵متری به اندازه یک آپارتمان لوکس کوچک است؛ اما دارای امکانات اتاق لوکس مانند آشپزخانه با تمام لوازم خانگی استیل ضد زنگ، یخچال فریز ساید-بای‌-ساید، اجاق گاز و هود، مایکرویو و یخچال مخصوص نگهداری نوشیدنی می باشد.

سالن نشیمن این کامیون دارای تلویزیون اسمارت ۶۵ اینچی ، سیستم صوتی کنترل از راه دور و شومینه LED الکتریکی با کنترل درجه حرارت و رنگ شعله میباشد.

اتاق خواب اصلی این کامیون شامل یک تخت بزرگ و سیستم سرگرمی همراه با تلویزیون اسمارت ۳۹ اینچی است.

حمام با فناوری مدرن ساخته شده است و لوازم هوشمندی از جمله شیر دیجیتال، توالت و آینه هوشمند دارد. دوش هوشمند دارای کنترل درجه حرارت دیجیتال، عملکرد بخار و سیستم بلندگوی بلوتوث یکپارچه است و شیرها از طریق سیستم تأمین آب گرم بدون مخزن فیوریون، تغذیه می‌شود تا اطمینان حاصل شود که سرنشینان هرگز با آب سرد (و کمبود آب گرم) مواجه نخواهند شد.

این کامیون مجهز به سیستم نظارت تصویری بیرونی با چهار دوربین متصل به صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی میباشد و همچنینحسگرهای حرکت، میکروفن، دید در شب مادون قرمز و سیستم هشدار حرکت موجود به حفظ امنیت ۲۴ ساعته در روز و شب کمک می‌کنند.

همان‌طور که از مشخصات این محصول پیداست ، این محصول هنوز فقط یک کامیون (تریلر) است؛ بنابراین به یک وسیله نقلیه خارجی برای کشیدن احتیاج دارد. به همین منظور فیوریون از کشنده هرکول (Hercules) بهره می‌برد که برای کشیدن آپارتمان لوکس به نقاط دور و نزدیک طراحی شده است.

مطلب پیشنهادی

مراحل دریافت کارت هوشمند رانندگی از درگاه ملی مجوزها

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:مراحل دریافت کارت هوشمند رانندگی …

دیدگاهی ثبت نشده است

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.