طول | ۱۳۷۰۰ میلیمتر |
عرض | ۲۵۵۰ میلیمتر |
وزن | ۵۴۰۰ کیلو گرم |
ساختار شاسی | شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (St52-3/Qst 380Tm) تیرهای اصلی از تیر فولادی مخصوص با تسمه استاندارد و با لبه های گرد و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری اتوماتیک و پیشرفته با آرگون و دستگاههای مدرن مرکله آلمان . |
کف | کف از چوب چندلایه ۲۸mm ضد آب خارجی با روکش مخصوص و ضد خش که روی رام ها و شاسی با پیچ های مخصوص ثابت می گردد. |
نوع محور | سه عدد محور ۹ تن SAF/BPW آلمانی |
نوع زیربندی (آلمانی) | بالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک های مخصوص با قابلیّت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر |
رینگ | شش عدد رینگ یک تکه خارجی ۱۱.۷۵-R22.5 |
لاستیک | شش حلقه لاستیک ۶۵/۳۸۵ R22.5 پایه توقف(جک) دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن HACON / JOST |
میل ریش | یک عدد ۲ اینچ + GF + آلمانی به همراه فلنچ |
سیستم ترمز | Knor یا Wabco آلمانی با شیر سبک سنگین اتوماتیک همراه دو عدد بوستر جفت با سیستم ABS |
سیستم برق | دارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی مطابق استاندارد جهانی. |
متعلقات | بالابر محور جلو بصورت اتومات، دارای سیستم قفل پارک تریلر برای پارک کردن و حرکت دادن ضروری تریلر- شش عدد گلگیر نیم دایره و گل پخش کن عقب- دو عدد دنده پنج- سپر عقب ثابت با محافظ- دیاق تانک آب- دو عدد جعبه ابزار بطول۲۲/۱ متر- ضربه گیر عقب ۳ عدد- دوازده عدد قفل کانتینرلاک جهت حمل یک کانتینر۴۰ فوت یا دو عدد کانتینر ۲۰ فوت و یا یک عدد ۲۰ فوت- دارای ستون بغل هر طرف ۸ عدد – دارای ستون عقب ۴ عدد – تاج جلو ۷۰ سانتی متری و ستون جلو فولادی- جای کپسول آتش نشانی – ۹ عدد جغجغه و قلاب بغل برای مهارکردن بار- زاپاس بند دوبل- ضربه گیر رولینگی ۲ عدد- دارای دو عدد ستون عقب. |
تجهیزات قابل سفارش | تانک آب ۱۲۵ لیتری استیل – رینگ و لاستیک زاپاس – سنسور نشان دهنده مصرف لنت – دیواره بغل فلزی یا آلومینیومی (بغل دار) – جای مخصوص حمل کویل (کویل بر) – کف از ورق آجدار فلزی |
دیدگاهی ثبت نشده است