طول | ۱۲۱۵۰ میلیمتر |
عرض | ۲۵۵۰ میلیمتر |
وزن | ۷۸۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت | ۳۸۰۰۰ لیتر |
ساختار شاسی | شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (St52-3/Qst 380Tm) |
ساختار مخزن | از ورق فولادی ۴ میلیمتریST 37- دارای سه محفظه جداگانه به ظرفیتهای ۱۶۰۰۰ لیتر(جلو و عقب) و ۶۰۰۰ لیتر(وسط) با مقطع شبه بیضی با عدسی و موجگیرهای مخصوص دارای فریم بالای مخزن و سیستم هدایت سرریز، راهروی مخصوص آلومینیوم ضد سرخوردن، جوش بدنه تانکر و عدسی ها با استفاده از جوشکاری اتومات با دستگاههای پیشرفته بصورت آببند و یکپارچه به همراه آزمایش های لازم کیفیت جوشکاری. |
نوع محور | سه عدد محور ۹ تنی آلمانی BPW / SAF |
نوع زیربندی (آلمانی) | بالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک های مخصوص با قابلیّت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر. |
رینگ | شش عدد رینگ یک تکه آلمانی ۱۱.۷۵-R22.5 |
لاستیک | شش حلقه لاستیک تیوپلس ۳۸۵/۶۵ R22.5 |
پایه توقف(جک) | دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن .JOST |
میل ریش | یک عدد ۲ اینج +GF آلمانی با قدرت ۱۵۲KN به همراه فلنچ مربوطه مطابق استاندارد SAE با ضخامت صفحه ریش مخصوص . |
سیستم ترمز | دیسکی یا کاسه ای Knorr یا Wabco آلمانی با شیر سبک و سنگین اتوماتیک همراه دوعدد بوستر جفت با دو مسیر باد اصلی و ترمز و مخزن باد سیستم EBS (سیستم الکترونیکی ضد قفل ترمز و ضد واژگون شدن تریلر RSP) |
سیستم برق | دارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی (ضدجرقه مطابق استاندارد ADR). |
رنگ | شات شده مطابق استاندارد SA2/5 و اسیدشوئی دارای ضد زنگ اپوکسی و رنگ نهائی از نوع پلی اورتان و رال رنگ طبق نظر مشتری . |
شیرآلات و لوله کشی | سیستم پنوماتیکی دو منظوره جهت تخلیه و بارگیری قابل کنترل از طریق کیت کنترل، دارای سیستم قطع کن اضطراری جهت قطع بارگیری و تخلیه در زمان اضطراری |
تجهیزات قابل سفارش | تانک آب ۱۲۵ لیتری استیل – رینگ و لاستیک زاپاس |
دیدگاهی ثبت نشده است