تریلر چادری سقف وبغل کشوئی ماموت

طول ۱۳۷۴۰ میلیمتر
عرض ۲۵۵۰ میلیمتر
ارتفاع ۴۰۵۰ میلیمتر
طول طول : ۱۳۶۷۰ میلیمتر
عرض عرض : ۲۴۸۰ میلیمتر
ارتفاع ارتفاع : ۲۷۳۰ میلیمتر تا زیر تیرک سقف
وزن وزن : ۶۹۵۰ کیلو گرم
بازخورد کف بارخور کف: قابلیت جاگیری ۳۴ عدد پالت استاندارد
ظرفیت ظرفیت : ۲۷۰۰۰کیلو گرم
حجم حجم : ۹۲ مترمکعب
ساختار شاسی شاسی وقطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا ، (St52-3/Qst 380Tm) تیرهای اصلی از تیر فولادی جوشی مخصوص با تسمه استاندارد با لبه های گرد و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری اتوماتیک و پیشرفته با آرگون و دستگاههای مدرن مرکله آلمان.
ساختار اتاق کف از چوب چندلایه ۲۸mm ضد آب خارجی با روکش مخصوص و ضد خش که روی رام ها و شاسی با پیچ های مخصوص ثابت می گردد- تاج جلو از پروفیل آلومینیومی با ستونهای فولادی مخصوص در گوشه ها- ستونهای وسط فولادی بازشو و با قابلیت جابجایی بصورت ریلی- دیواره بغل از آلومینیوم – درب های بغل از پروفیل آلومینیومی مخصوص سقف متحرک دارای تیرکهای فلزی گالوانیزه قابل حرکت و بازشدن برای نگهداری چادر و دارای کالسکه متحرک سقف .
چادر چادر خارجی سه تکه کشوئی از نوع پلیمر مخصوص با مقاومت در دمای ۳۰- الی ۷۰+ درجه مقاوم در برابر پارگی و بریدگی و دارای برجستگی مخصوص و ماندگاری رنگ- قابلیت کشوی سقف و بغل بطور جداگانه .
درب عقب درب دولنگه از پروفیل های آلومینیومی مخصوص با ستونهای فولادی مقاوم و لولای مخصوص آلومینیومی و بر روی هر لنگه چهارلولا و دو قفل از نوع گالوانیزه با لاستیک دور درب مخصوص
درب بغل پنج درب و یا چهار درب ( به انتخاب مشتری ) از پروفیل های آلومینیومی مخصوص قابل بازشدن و لولای به سمت پایین .
نوع محور (جک) سه عدد محور ۹ تن SAF/BPW آلمانی BPW / SAF
نوع زیربندی (آلمانی) بالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک های مخصوص با قابلیّت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر.
رینگ شش عدد رینگ یک تکه خارجی ۱۱.۷۵-R22.5
لاستیک شش حلقه لاستیک تیوپلس ۶۵/۳۸۵ R22.5
پایه توقف(جک) دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن HACON / JOST
میل ریش یک عدد ۲ اینچ + GF + آلمانی به همراه فلنچ
سیستم ترمز Knor یا Wabco آلمانی با شیر سبک سنگین یا سبک اتوماتیک همراه دو عدد بوستر جفت و سیستم EBS – سیستم الکترونیکی ضد بلو که ترمز و ضد واژگون شدن
سیستم برق دارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی مطابق استاندارد جهانی. <brمتعلقات< h4=””> بالابر محور جلو بصورت اتومات و سیستم قفل پارک تریلر برای پارک کردن و حرکت دادن ضروری تریلر- شش عدد گلگیر نیم دایره و گل پخش کن عقب- دو عدد دنده پنج- سپر عقب ثابت با محافظ سپر- دیاق تانک آب- جای کپسول آتش نشانی دارای سیم پلمپ کردن تریلر و مهارکردن چادر- قلاب و زنجیر مهار بار در کف- زاپاس بند دوبل با دوعدد دیاق- پله کشوئی عقب و نردبان آلومینیومی ۲/۳ متری- هر طرف دو عدد جعبه ابزار طرح L بطول ۱/۲۲ متر- ضربه گیر دور درب- نگهدارنده درب عقب- دو عدد قلاب حمل- قفل و بست درب عقب .
تجهیزات قابل سفارش رینگ و لاستیک زاپاس
تجهیزات قابل سفارش تانک آب ۱۲۵ لیتری استیل
متعلقات سنسور نشان دهنده لنت

 

مطلب پیشنهادی

يورو كارگو

کاتالوگ و مشخصات فنی کشنده ایویکو یوروکارگو شرکت زامیاد

مشخصات کلی مدل MLL 180 E28 (4*2) MLL 180 E28(6*2) ابعاد(mm) طول کلی خودرو ۸۷۴۴ …

دیدگاهی ثبت نشده است

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.