افزایش ۲۱درصدی تولید خودرو سواری در سال جاری

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی تولید خودرو سواری در هفت ماه اول سال جاری نسبت به سال ۹۵ گفت: حرکت صنعت در ساخت و تولید خودرو سبک،سنگین و تخصصی با تلاش صنعتگران این عرصه با شتاب بیشتری تداوم می یابد.
«محمد شریعتمداری» افزود: در هفت ماه امسال تولید اتوبوس، ون و مینی بوس در همسنجی با پارسال ۸۳ درصد افزایش داشته و تولید کامیون و کشنده در این بازه زمانی ۱۸ درصد افزایش یافت.
وی با اعلام افزایش ۱۲۳ درصدی تولید کمباین در این مدت نسبت به سال ۹۵، گفت: در زمینه تولید تراکتور نیز در هفت ماه با رشد تولید ۲۴ درصدی مواجه بودیم که این موارد نشانه حرکت صنعت در ساخت و تولید خودروی سبک، سنگین و تخصصی است.
به گزارش ایرنا، این در حالی است که در پنج ماه نخست امسال نیز بیش از ۳۸ هزار دستگاه خودرو از گمرکات کشور ترخیص شده که ارزش آنها بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون دلار است؛ در مدت مشابه سال گذشته ۲۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار وارد شده بود.
منبع: ایرنا

مطلب پیشنهادی

آئودی A8 یا ب ام و سری

آئودی A8 یا ب ام و سری ۷؟

نیم کلاچ: آئودی وب‌سایت ثبت سفارش را برای سدان پرچم‌دار A8 باز کرده است. این …

دیدگاهی ثبت نشده است

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.